Jävla helvetes dag

Usch vilken hemsk dag.
Jag tänker på er, anhöriga och vänner.
Jag finns här om ni vill något.
Och jag lider med er..
Var hemskt att se olycksplatsen, men
ni hade gjort det så otroligt fint..
Med alla blommor och ljus.
Kommer sakna dig, och alla minnen
kommer finnas kvar.


Sen har Fredrik och jag spenderat kvällen
hemma, med lövbiff.. god potatis.. och gottis.
Han har stöttat mig verkligen till hundra
då jag bara legat och gråtit och varit ledsen.
Allt känns så otroligt overkligen, det händer inte
någon av oss ju ... :S ... Sen åkte vi bort till släkten
som firade hos farmor och farfar och åt ännu mera
och försökte tänka på annat. Nu ska jag mysa
ner bredvid min pojkvän för att sedan börja
jobba 11 imorn.. vill verkligen inte. Fan.

Aja, godnatt på er. Puss & ta hand om era nära & kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0