Jag förstår inte?

Jag hajjar inte riktigt vad det är med mig.
Tokmagont, huvudvärk, kroppen spänner :S ..
Riktigt seg är jag! Kan somna typ hur som helst
och när som helst, inge vidare.
Sitter just nu och tokdricker kaffe, starkt kaffe.
I hopp om att det ska bli bätte, men mått såhär
i flera, flera dagar nu! Usch!
Men min man har varit underbar (igen, han är alltid det)
och stöttat mig och varit sådär snäll mot mig
när jag mått dåligt de här dagarna, det är verkligen guld.
För min Fredrik är värd mer än allt i hela världen faktiskt..
Finns som är så jävla snälla som han är! :)
Sitter och lyssnar reggae, och drömmer om
festivalsommar.. men tror inte det blir nån festival
i sommar dock ;/ . Vi får se, jag vill verkligen.
Men helst av allt drömmer jag om att få åka på
semester typ fre-lör-sön tillsammans med min älskling.
Typ.. Öland eller Gotland och bara bry sig om varandra :)
Det verkar ju hur mys som helst, i like!

Jobb 11-18 imorn, sen måste jag nog till stallet!
Saknar min Blika så mycket så jag dör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0