Hittade min gamla LG telefon..

Och där i hittade jag gamla fula bilder :D
Men jag är snäll & bjuder på dem... ;)




Från Billy Talent konserten.. vi köade i evigheter, drack öl & åt bullar!


Våren 2006.. =) Kolla mitt håååår! :O


Mia en gång när vi åt Pizza.. vi kladdade asamycket!! ;)


Jag & min Johanna nångång!


Året var 2006 & Mia och jag pluggade Hr på roden =)


Jag gjorde afrokrull på min Jillis!


Peruker var humor!



Jag var blond :)


Min vän Teddan med tuppen & jag var tighta (& snygga i brillor)


Jag var vithårig & mia var söt.


Jag, jag, jag.. och sussie lite granna! ;P


Jag flyttade hemifrån, & mia invigde balkongen..
Och spanade grannar ;)


Jill hade glassiga brillor våren 07.. ;P


..Och jag var typ död på sjukhus.



Jill & jag hade tråkigt en bildlektion i skolan.. =)


Kommentarer
Postat av: Jill

Fyyfan Linn.. aaah dom bilderna va fuuuula! :D haha.. hoppas de e bra me dej pull!

2008-06-17 @ 08:02:01
Postat av: Mia

Bilder gör en så glad,behövs en dag som denna! Love u<3

2008-06-21 @ 01:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0