Godnatt

Usch min kropp!! Jag får panik?! Nu spökar den igen..
Veeerkligen inge bra :( Nu mår jag kefft i den igen.
Den som hade mått så bra ett tag.
Har letat efter alla sötsaker man kan hitta idag :(
Men inte tyckt om nått.. så det fick bli en skål med popcorn.
Det var det enda som liksom dög :S .. och ramlösa.
Och nu ska jag sova, sådär grrymt chokladsugen. Fandå!
Mitt hjärta ringde.. blir ingen utgång imornkväll.. så ja.
Jag får väl cykla hem efter jobbet och rulla tummarna då.
Kolla på Tvprogram tillsammans med mamma och bara ja.
Förhoppningsvis kommer Fredrik till mig på natten när han
har ölat klart. Förhoppningsvis, jag vill jag vill.. jag vill!
Jag liksom behöver honom nu som mitt socialastöd
när jag mår keffigt.. :(. Hoppas han förstår det.
Fast mina humörsvängningar är mupp.. & hoppas förklaringen
till dom är den förklaringen jag hoppas på. Annars, ja?
Aja, känns som att jag ska gå ner till stugan och typ dö nu.
Usch vad härligt negativ jag är då!
Och ångest har jag över att jag inte har varit i stallet heller.
Men helt sjukt, jag äger ingen ork. Den enda orken jag
har nu är den att jag ska jobba varenda eviga dag nu,
så hästen kan stå i stallet här hemma istället. Det är det jag
önskar just nu, det och att Fredrik sover tillsammans med
mig förstås. Nej slut på mitt gnäll nu, ska upp åtta imorn
och pumpa cykelhjul. Tjolahej & sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0