Beslutsångest!

Jobbade till 15.30 idag. Gick bra, skalade 15 kg potatis... KUL! :)
Cyklade hem och packade sadel och ridgrejor och åkte med
mamma till Norrtälje och plockade upp Mia så åkte vi till stallet.
Där mötte vi Marika, Jennifer & Carina med bebis.
Vi skulle rida på volten & testa Blika lite gångartsmässigt...
Och nu känns det jättejobbigt. Har fått en tankeställare och
vet inte nu längre om jag ska ta hem henne.. jag ska tänka ett par
dagar till så får vi se ;/ .. kanske ska ta lån iaf nu och köpa
en egen lite yngre häst som kan ge mig något tillbaka?
Jag får se, just nu är det sjuuukt jobbigt... :(
Pratat med min älskling i tele, o han är sådär underbart gullig.
Och mamma är helt underbar hon med, hon ska hjälpa mig till tusen.
Nu är jag trött, bör gå ner och kolla hur ställningen ligger i fotbollen.
Sen blire kolla bukefalos efter hästar, kolla banklån.. sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0