Tjolahopp!

Ännu en dag med sol, jag hatar sol! Negativ jag låter.. men det är sant.
Jag kan ju ända inte bli brun, vad finns det för kul med solen då?
Har precis ätit en morot & ett glas vatten, otroligt bra lunch.. haha.
Ska ut & mocka i stallet nu, och fylla vatten. Sen blire hopp in i duschen
och sedan möta upp min älskling vid coop. Där jag ska inhandla lösgodis, myms!
Min chef från Salongen där jag praktiserade ringde idag, och sade att hon
saknade mig och min mami... Och jag saknar Salongen oxo, masssor!!
Så vi får ta tag i oss och åka in och fika med dem någon dag :-)

Nej, nu ska jag fixa med min häst, puss & hej.

Kommentarer
Postat av: Jillan

aha, har Sissi rignt? :P Åhh kom å fika med oss.. :D

2008-07-25 @ 18:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0