Segt så här tidigt på morgonen..

Varför vaknar jag kl åtta jämt?
Det är så störande, när jag kan sova länge.
Jag saknar Fredrik, kom hiiiit.. imorn syns vi en stund.
Me like, jag längtar. Och Mia :O ... Vart e du?
Läste på Frida's facebook att ni var på rymmen 5 dagar.
Antar att vi hörs när du kommer hem igen.
Idag börjar jag jobba kl 16 som vanligt.
Och min dag ser ut följande..

* Frukost typ snart
* Mocka i stallet, fylla vatten i hage + boxar
* Kl har hunnit blivit ca 11.. Lunch ;P
* Prata med Fredrik i tele en stuuund :)
* Ta in Silfri
* Borsta och fixa, sen ut och rida eller gå med honom.
* Fixa i stallet, släppa ut honom.
* Duscha & sminka mig
* Cykla till jobbet.


Gaaassschhhh....
Aja, Ska ju med mamma & Jennie på Sm på fredag.. läääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0