Ont, ont, ont..

Fan vad ont jag har! Usch usch usch!
Idag har jag inte gjort mycket, smörjt mamma's & mitt träns
och ätit glass och kollat på henne när hon stalljobbar.
Får ju inte anstränga mig något efter operationen.
Min faster & farbror kom över på en fika nu, och snart
ska mamma göra iording sig för att dra in till Norrtälje.
Jag har ju beställt en ny data med internet som ligger och skall
hämtas på posten, spännande!! Och sen ska mamma inhandla
byxor och bikini, så jag får väl vara lite smakråd. Hehe.
Sen blir det hem och vila. Det är det enda jag orkar med nämligen.
Imorn bitti kl 5.00 åker familjen till Smögen. Så jag blir ensam till
söndag kväll, eller ja, ensam och ensam, Fredrik kommer ju och
är med mig. Skönt... en lugn helg tillsammans. Det jag behöver.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0