Ny data :-)

Hihi, jag tog mig äran att köpa en ny data ju.
Så nu har jag installerat allt & fixat med den. Den är sååå fin så :-)
Mamma och jag gick på stan i ösregn idag, mys.
Jag hjälpte henne att inhandla linnen.
Sen åkte vi och handlade på flygis (jag såg dig i kassan, mia!)
Väl hemma märkte vi att våran minishettis Kajsa fått en
allergichock, bölder över hela kroppen(!!!)... så just nu inväntar
vi nattveterinären som kommer och ska kolla på henne.
Stackars lilla Kajsa, hon är så svullen i ansiktet :(
Fredrik kom förbi efter sin träning en halvtimma oxo,
söt, han hade med sig cola till mig, på buuurk! I like!
Så fick man pussas en stund också, det behövde jag.
Nej, nu måste man väl kolla till Kajsa snart igen så hon
inte slutar andas :O .. och familjen som ska bort imorn bitti.
Allt ansvar vilar på mig, hjälp.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sussie

ojdå :/ hur känns det? du gick väl igenom sammasak med emil oxå? :/



Jora, jag lever :)

2008-08-01 @ 00:26:56
URL: http://sussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0