Nej, det börjar bli sent nu..

Och det är verkligen dags att sova. Måste gå ut och gå med hästen imorn.
sen försöka åka med mamma in till Norrtälje och kolla lite. Vi får se.
Efter det blir det i alla fall jobb :-) Ledig fredag-lördag, det ska bli mys.
På fredag är det Islandshäst SM på Strömsholm.. ska bli superkul att se på!
Och på lördag är det American Car show här i Norrtälje, då ska jag självklart
vara med min älskling Fredrik. Sitter och tänker på honom nu faktiskt :-)
Tyckte han sa herrom dan nu att vi har redan varit i 4 månader!
Tiden har gått superfort verkligen. Hihi, iof så tyckte vi att vi hade känt
varandra i en evighet redan andra gången vi träffades haha! Vi var så lika.
Tyckte om samma grejer, sa samma saker, tänkte lika.. allt var bara så bra
precis från första stunden vi träffades! :-) Nej usch vad jag saknar honom nu.
Bäst jag kilar ner till mitt rum och somnar direkt. Puss & godnatt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0