Minnen får en att må bra.

Jag och Mia sitter och pratar lite minnen. Det är nyttigt tror jag faktiskt...
Haha, vi hade så kul allihopa en gång i tiden. Alla var kära i alla och alla var galna.
Jag var kär i någon, höll på, Mia blev kär i samma och tog över.
That's was life, haha, men himla roligt hade vi faktiskt.
En tid man kan sakna, speciellt idag. Då kom alla minnen tillbaka.
Och frågan är, vart är alla miljoner foton som finns på oss under den tiden?


Alla gånger vi hängt på fotollsplanen, grabbarna lira, men vi var alltid
för dåliga för att få vara med. Eller hemma hos A, när jag och Mia fick
se våran första porrfilm tillsammans med grabbarna. Haha, vi skämdes
lite medans dem tyckte det var skitroligt tydligen. Alla sena sommarkvällar
vid badet då man bara träffades med mopparna och bara skrattade.
Eller hemma hos mig på någon hemmakväll då det blev sprit, raggartutte
och prövning av mina vita tighta tävlingsridbyxor. Hahaha.. Alla gånger han
tjatat på mig att trimma min gamla moped Märta, men som aldrig blev av.
I och med att jag inte gillar fart. Eller alla gånger vi bara haft filmkvällar
hos Teddan. Alla gånger vi trängt ihop oss allihopa och sovit supertrångt.
Alla gånger han har lackat på mig och Mia när vi varit i farten och buwsat
med någon i vårat gäng, hahaha.. och på den underbara sommaren 2004
när jag lärde känna Denise, som senare blev tillsammans med honom.
Salsafestivalen kommer aldrig, aldrig aldrig någonsin mer bli sig lik.
Den som har varit typ lika år efter år..
Och min och Nisen's sommar 2005, mysgos.
Nisen, om du läser detta, som jag vet att du gör iblaaaand..
Hör av dig när du känner för det, du vet att jag finns här för dig & älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0