Min helg!

Min helg har varit lång och supermysig!

I fredags kom min nya fina grimma på posten till Silfri.
Han blev jättejätte söt!! :)




Jag och mamma åkte in till Norrtälje och så mötte jag upp upp Fredrik
vid havspiren så åkte han och jag och handlade massa mumsigt, därefter
åkte vi hem och grillade och myste framför Tv'n och spelade Guitar Hero.
Åkte ner till båten igen vid halv elva, men blev sittande där till tolv.
Mamma och pappa satt och drack vin och pratade skit med sina vänner.




På lördagen vaknade jag upp, tidigt som vanligt.. Försökte väcka min man
men det gick inte, så jag och mamma fixade i stallet.
Sen vid elva tiden åkte vi in till Norrtälje och handlade matsäck så drog vi
ut på sjön med båten och hade en heldag! Mötte upp mamma och pappas
kompisar och satt och åt på en ö någonstans.













Sen blev det lördagsmys framför Tv'n och söndagen tillbringade
vi med att sova superlänge.. sen åkte äskling hem :(
Mockade hage då och fixade med min pålle!

Nu bakar jag en chokladkaka för hovslagaren kommer och folk
som ska titta på min Silfri! :) Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0