Kan inte sova..

Hej på er!

Jag kan inte sova :( Jätte jobbigt.. gick och lade mig vid 22.
Och för 10 min sen satte jag mig här.
Tänkte berätta lite om min helg. I fredags var ju vi på
strömsholm, mamma jag & Jennie.
Här kommer lite bilder...



Banan var verkligen jättefin dem hade på strömsholm!



Pausunderhållningen bestod av en hund som red på en häst, söt!




Fina hästar fanns det ;)


Det började regna..


Typ ganska mycket...




Himlen öppnade sig kan man nog lugnt säga..


Men det var glada miner endå :-)


Men till slut kom solen fram igen ;-)


Trevlig dag och jag var ca 2000 kronor fattigare pga marknadsgatan ;)
Men min häst har fått fina saker! ;-)

Tillbaka i Norrtälje vid 00 tiden, då plockade vi upp min man som hade
ölat hela kvällen, åkte hem och kollade film & sov.


Lördagen tillbringades hemma.
Gjorde nästan ingenting, myste & sov... duschade min häst med silvershampo.
Hahah.. så nu har han verkligen KRITVIT man. Fredrik var sååå duktig
så som höll i när Silfri försökte brotta sig loss, för han ville inte duscha ;)
På kvällen åkte vi in och handlade på flygis och hyrde en film.
Hemma igen, tog vi in hästarna och ställde oss och gjorde plankstek. Teamwork!
Blev kalasgott, men tog sin lilla tid.. haha. Satte oss framför Tvn och kollade rulle.
Somnade vid 22 tiden, men vaknade och nattfodrade hästarna vid efter 23 nångång.
Mamma och pappa festade i båten hela natten, eller ja.. festade och festade...
Mamma fick nån form av epelepsianfall och var avtuppad ett tag.. :( Stackars.
Hon mår iaf lite bättre idag.

Idag har jag jobbat, 13-21. Gick superbra.. och dagen gick fort.
Nu sitter jag här och saknar min älskling bara, jobbigt men sant.

Aja, godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0