Jag är helt slut i kroppen

Inge vidare.. håller på och blir sjuk igen.
Eller ja, jag fick vääärsta allergichocken idag.
Stackars Fredrik och mamma som fick se mig
med mina svullna, tjockisögon. Fy & tvi!

Vi gick iaf ut i skogen en sväng, mams & brodir,
fredrik & ozzy samt jag & silfri. Gick jättebra.
Förutom att min trötta lilla häst helt plötsligt
förvandlades och blev typ gaaalen! :) Men glad var han.
Han sparkade bakut av glädje när vi promenerade i
skogen! Superkul verkligen. Nästa vecka tänkte jag
börja sätta igång och rida honom.. spännande!
Men antagligen får antingen mamma eller fredrik
hjälpa till och typ leda mig i början, om han ska bli
så full av glädje som idag... haha! Imorn är det fredag.
Det är en bra dag, för då kommer min älskade man.
Han ska ta med guitar hero så ska hela familjen få
pressa det och bli bättre, haha.. det är ju superkul!
Sen väntar en lång mysig helg.. och nästa vecka
måste jag jobba som faaaaaaaan iom att jag missat
så många jobbtimmar den här veckan, aj aj aj!

Aja, ska ner och jojna mami & papi nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0