Jag äger världens vackraste islandshäst!

Är han inte vacker? Min, bara min silverhäst.




Imorn blire jobba kl 12... sen vid femtiden hämtar min älskling upp mig
så åker vi hem till mig, äter middag.. kollar en bra rulle & myspysar.
Sen måste han tyvärr åka hem :( Men men men.. är glad att vi hinner umgås
en liten stund på dygnet iaf.. blir så knasigt när vi jobbar helt olika tider
på dygnet! Uscha.. kanske blir bättre i höst får vi hoppas?

Nu ska jag ut och natta hästarna, sen blire soooov...
Ska upp kl 7 imorn och släppa ut dom små rackarna.
Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, vad tycker du om min nya header? ser man bilderna? passar den gula bakgrundsfärgen?

2008-07-08 @ 23:23:38
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0