Idag då?

Idag blir jobb för hela slanten, som vanligt.
Nu har jag inte träffat Fredrik sen i söndags morse.
Usch vad jobbigt det är att bara ses på helgen.
Måste ut och fylla vatten i hagarna och grejja lite.
Kanske ska löshoppa Silver på volten funderar jag på.
Angående imorn, jag veeeeeet inte hur jag ska göra verkligen!
Ena stunden vill jag gå, andra inte.. jag är för feg verkligen.
Vågar inte!? Usch jag vet inte. Kanske bestämmer mig imorn bitti.
Och sjukskriver mig från jobbet, för ledigt verkade jag ju inte få.
Jag veeeeeeeeet inte.. hjälp mig!!!

På fredag är jag iaf ledig, då ska jag gå på stan med mig själv.
Sen ska jag gå till sjukhuset med mig själv.
Sen när min pälskling slutat jobba åker vi hem till honom.
Jag har nämligen varken in eller utsläpp, najs!

Aja, ska fortsätta dricka färskpressad apelsinjuice nu.
Herråååw...


Mitt hjärta nr 2...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Menar du att du inte får ledigt för en begravning, det var taskigt.

2008-07-16 @ 09:39:31
URL: http://line73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0