Här sitter jag i min rosa snobbenpyjamas

Och ser inte riktigt klok ut. Hehe, morgonfrilla är najs.
Gick upp 07.30 idag, wiho.. duktiga jag! :)
Nu ska jag ändra koppjärn på min sadel jag köpt,
byta bomvidd från x bred till medium, visst har jag en fet häst,
men han är inte enoooooormt fet. Haha... Så det så!
Sen ska jag ringa Miamuws vid tio tiden, vi ska mötas upp
i Norrtälje nämligen och köpa blommor. Men, frågan är...
Vad har man med sig för blommor på en begravning?!
Jag har verkligen ingen aning, och det låter kanske löjligt,
men jag vet inte vad jag ska ha på mig :( Vad är passande?
:-( Bläääää... vill slippa det här, men vi måste verkligen.
Man måste bearbeta sorgen, och det vore konstigt om vi inte gick.

Sen i e.m kommer snuttis hit, min min min älskade pojkvän.
Mami och papi är inte hemma, så det blir mys här hemma till
vid halv nio då han måste åka hem :( Joooobbigt..

Nej, puss på er folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0