Galet seg tisdag

Fortfarande sjukskriven, och det lär jag vara några dagar till.
Sitter just nu och äter en mjukost macka, men det finns en
fluga som vill sätta sig på den hela tiden, och det fåår den inte för mig.
Flugor är ju äckliga!!! Usch!!! Händer idag då... inte mycket i alla fall.
Jag är grymt seg, ska ringa sjukhust på e.m och höra när jag ska vara
hos dem imorn. Förhoppningsvis kommer Fredrik hit och ger mig en
puss efter att han har tränat klart, klart dagens höjdpunkt! :-)
Ska gå ut och sätta på min älskade Silfri ett insektstäcke och flughuvan.
Får se om jag följer med mamma in till stan en sväng oxo, men jag
orkar nog inte det tror jag... jag får se. Längtar sååå tills i helgen, helt sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0