Begravningen

Idag klockan 14 var begravningen. Och jag och Mia var där.
Anders var präst, min favoritpräst! Och i kyrkan som vi haft
många skolavslutningar i... usch... men det var en väääldigt
fin begravning måste jag säga. Men det var hemskt att träffa alla
vänner. Alla kramade på alla, jag och Misan. Usch, vi satt på raden
nästan längst bak (då vi kom dit sist av alla) och storgrät.
Men det kändes så skönt efter, det kan jag lova.
Vi hade köpt en varsin fin ros och lade på kistan när vi gick fram.
Så fick jag träffa Nisen och hennes familj också... Prästen läste
upp en dikt för oss alla som hon hade skrivit, jättefin...
Numera är låten "Om du lämnar mig nu" en Sebastian låt,
för dom spelade den i början, texten är så fin och allt bara kändes så knas..
Kan nog än inte riktigt förstå, undra hur länge det kommer ta?
Innan man verkligen kommer förstå att man aldrig mer kommer få träffa... :'(



Även den här spelades...

 

Och den här..

 
Och den får mig att gråta, den är så fin.. :'(

Kvällen tillbringades tillsammans med min älskling.
Vi har ätit godis, druckit passionsfruktdricka och ätit spagetti & köttfärssås.
Och chipsat lite, men mest av allt bara pussats och tagit vara på varandra.
Lämna mig ALDRIG älskling, aldrig... lova. Jag älskar dig.
Nu har Fredrik åkt.. jobbigt som vanligt, men vi ska ses imorn.

Nu tänker jag sitta här, tänka en massor och sen gå och sova.
Vill ut och rida, men vågar inte ta min vildbuse ut själv...

Tack för idag mia, sry för att jag snorade ner dina boobies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0