Torsdag


Idag är jag trött. Och Fredrik var ännu tröttare.
Så efter att jag fått upp honom ur sängen, så var jag så pass "vaken"
att jag var tvungen att gå upp. Och nu sitter jag här. Helt borta i mössan.
Det händer faktiskt lite spännande saker just nu, som gör mig glad.
Får se vad som händer med det... hoppas på det bästa! :-)

Glad är jag i alla fall att det är jul.
Och när jag kommer tillbaka efter jul så får jag jobba massor av mer timmar,
och blir kvar på jobbet. Känns ju otroligt jävla skitskönt.
Och Silfri går det också bra med nu.  Fan vad allt bara flyter på, det brukar det inte göra.
Jag är chockad... :-) Men glad. Osså har jag ju min F förstås, min alldeles egna F.
Han är helt jävla underbar....

Hoppas ni får en bra dag folket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0