Torsdag - snart helg

Igår var en stressdag fast jag var ledig från jobbet.
Åkte med 6 bussen från Fredrik på morgonen, var i Norrtälje
6.20... väntade på bussen hem som gick klockan 7. Mamma
hämtade mig vid busshållsplatsen, hem.. åt frukost.
Stack ut till stallet, red en sväng till ridhuset, försökte träna en stund.
Hem, snabbdusch, på med andra kläder, åkte till Norrtälje.
Tog bussen till Hallstavik, gick till skolan. Var där och gick igenom
massa saker, fick nytt plugg osv... sen tog jag 15.40 bussen till
Norrtälje. Där väntade jag och tog 16.50 bussen till Rådmansö,
där jag mötte upp mamma och åkte hem. STRESSSSS.....

Och det bästa av allt. Haha, var att jag hade med mig min lilla
hund till skolan. Mina lärare är så snälla :-) Baileys låg så snällt
i sin lilla väska medans jag gick igenom plugget och så.
Sen tog vi värsta promenaden genom Hallsta, Bailan var jättestolt
och gick med huvudet högt och trippade fram hela tiden, haha
jag försökte förklara för honom att när man var i Hallsta behövde man
verkligen inte vara stolt för att man var där, meeeen han verka inte fatta.
Han var bara glad över att få åka buss, han älskar att åka buss!
Så lilla Korven & jag hade en trevlig dag igår, trots stressen.

Och när jag kom hem väntade Fredrik hemma, det var absolut BÄST!
Kröp ner i soffan, kollade Bonde söker fru, sen var det bedtime.


Torsdag som sagt idag, imorn är det fanimej heeelg....
Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: M

Hej! du måste ju med på jossan 24 timmars kryssnig...kom igen!!! kom igen kom igen kom igen!

2008-12-04 @ 18:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0