Mysigt från helgen

Iom att jag varit en sån dålig bloggerska lägger jag ut lite bilder nu
istället, bara lite från i helgen & så. Så det inte ser så trist ut i bloggen ;)




Jag hade tråkigt så jag skrubbade rummet, från golv till tak.
Observera att jag äääälskar levande ljus... Haha.



Efter snöstormen hade vi inte liiiite snö runt våran bil här hemma.
Jag tror att det kallas.... Insnöade.



Jag shoppade ett nytt fleecetäcke till Silfri, på REA.. grymt stolt över mig.
Det var verkligen superbilligt. Kalasbra! :-)



Brodir vill äta kameran...



Kári vill äta kameran.....



Kajsa vill äta kameran....



Pigge lyckas få ett öra på bilden... hur lyckas man? ;)



... Och silfri står o smålipar, gulligt.

Okey, jag är en hästnörd. Jag vet. Lantis, bonde.



Korven uppskattade inte riktigt det kalla vädret.. haha.



Men Ozzy älskar't.



Haha, lite bilder iallafall :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0