Mina päron

Min pappa berättar ofta om hur lik han var Brad Pitt när han var ung.
Det finns iof ingen som håller med honom om detta.
Men jag lät honom få vara Bredan Pitten för en stund
& mailade honom denna bilden när han var på jobbet.
Tror ni han blev glad & stolt? ;-)





Pappa igen, som Rambo - stentuff.

Osså har vi lilla mams.




Och du, Jillis, du vet att du är näst på tur när jag får tid ;)

Haha... Nu har jag städat lite.
Så vid fyra-femtiden ska vi in & julhandla.
Sen blir det till att klä granen ikväll för min del.


Jag saknar min F, så fort jag är ifrån honom.
Usch, sjukt jobbigt. Sånt är livet :-)

Kommentarer
Postat av: Jill

Jag vet Linn!! :D Hahaha!! Fyyyy jag gissar på att det typ blir Lulu i idol eller kanske barbapappa.. Haha.. :D

2008-12-25 @ 16:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0