Liten uppdatering

Nu kommer en liten uppdatering med bilder från
helgen. Vi har tagit det lugnt, som vanligt. Skönt.
I fredags var vi hos Johan & kollade på Idolfinalen.
Rätt vann - heja Kevin. Han kommer bli stooor! :)





Hem till Fredrik & somnade ganska tidigt ändå.
Vi skulle ju upp i tid på lördagen, då vi åkte & kollade på
en kurs för Josefin i Vallentuna. Intressant.. blev dock vääldigt
träningssugen, vilket man alltid har en förmåga att bli när man
kollar på kurs, för man vill ju inte sitta & kolla på, man vill ju rida själv!
Fredrik var iallafall måttligt road av att sitta och lyssna på en teorikurs
under lunchen, som mestadels handlade om pass & travtaktig tölt.
Men han var så snäll och satt bara o åt och lyssnade, söt :-)

(Måste bara lägga in en smickrande bild på mamma, haha...)






Sen drog vi hem så jag fick hålla på & jobba med min häst på ridvolten.
Han var superflott & duktig! Fyfan vad snygg han kan vara när han är på
bra humör, min häst. Han hade ett jääävla steg i traven & skitsnyggt "knyck"
på nacken & lyfte på svansen när han travade runt. Och lyssnade superbra
på mig. Åh vad stolt jag blir över min lilla Silver :-) Min bejbi.
Lördagkvällen bestod av pizzabakande för mig & fredrik som vi bjöd pappa
på, för mamsen var på krogen(!!!!) med sina tjejkompisar, kors i taket.
Inge kul på Tv, så vi spelade Buzz hela kvällen, & kollade Svensson Svensson.
Lugnt & trevligt. Och vi gick faktiskt och lade oss sent. Så blir det när man
spelar Tvspel ibland. Haha :-)




Idag har vi haft sovmorgon, sen gck vi upp & åt lunch och tog det lugnt.
Ut på en långpromenad med hundarna & Silfri. Jag red och gick i omgångar.
Ibland tog jag hundarna, och Fredrik Silfri & tvärtom.
Och idag, för första gången vågade Fredrik sätta sig upp på Silfri. Jätteduktig!
Men han red ingenting, utan bara satt för att känna hur det var. Braaa älskling! :-)








(Käääärlek..)




Nu sitter vi hemma hos Fredrik igen.
Har ätiti god mat & snart blire väl Tvsoffan sen bums i säng.


Puss. 

Kommentarer
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Japp ;D Då har du missat någe, för jag sitter i england ända tills på torsdag :)



Men då får vi ta en fika när du kommer tillbaka från ditt jullov tycker jag! :)

2008-12-14 @ 18:47:43
URL: http://sussie.blogg.se/
Postat av: Malin

tack ska du ha! :D

jag har en nikon d80. Hemligheten ligger i att kunna kamerans inställningar :D kan man ställa in rätt så blir det bra bilder, oavsett vilken kamera man har. Så det beror inte på kameran, vilket många tror hihi.



Nae jag ska inte flytta ännu, det blir nog till efter nyår någon gång. Nu ska jag bara vara där några veckor och känna mig för :)

2008-12-14 @ 21:28:37
URL: http://moggi.blogg.se/
Postat av: Jiill

ÅÅh.. vetu.. jag hade den där tanten som du känner, marianne typ.. aah hon sa iaf att din häst va sååååååååå fin! :D och jag har ju inte sett den lixom! :D

2008-12-14 @ 23:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0