Kyligt värre

Fryssen om tårna nu.
Var uppe i ridhuset & kolla ridlektioner med mamma.
Blir sååå sugen på att träna. Tänkte göra det idag.
Men jag kom iväg så sent från Norrtälje och vill inte
stressa in Silfri i transporten i mörkret.... så vi struntade i
det. Ska se om jag åker till Skebo någon heldag istället
och tränar. Mamma tyckte det var en bra idé.

Nu ska hon & jag äta lövbiff's pastan framför Desperate. Myms.
Gick bra på jobbet idag, får fortsätta jobba där. Skönt och
veta att man har jobb framöver i alla fall. BRA! :)

Imorn blir det skolan för hela slanten. Men hinnner nog rida
på morgonen. Ska hämta hem lite plugg och så. Duktigt! ;)

Tänker på min älskling nu.
Fredrik. Jag älskar dig!




(MIN STALLMÖSSA, lääääckert.....)

Kommentarer
Postat av: Linda Ewelyn Josefina

Vem tränar du för i skebo? :)

2008-12-08 @ 13:53:53
URL: http://skuunken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0