Julen 2008

Har blivit dåligt med bloggning under julen nu,
så tänkte ta igen det i ett enda inlägg :-)
Ligger i sängen & lyssnar lugna favoriter och tänker
på min älskling som åkte och jobbade för ca 30 min sen.
Stackarn, en lördag! Det fick jag höra ca 10.000 ggr imorse.
- "JAG.... JOBBA.... EN LÖÖÖÖÖÖRDAG.... men LINN?!"
Vad ska jag göra åt det liksom? :-) Jag har jullov från mitt jobb!
Igår hade vi myspyskväll framför Körslaget, lite halvkul program faktiskt.
Blir väl mer kolla på det ikväll antar jag.  Själv ska jag upp klockan 7
och fixa med hästarna, släppa ut dem & fodra. Sen får vi se
om jag orkar mocka stallet på en gång, antagligen inte ;-)

Julen var kanonmys. Jag njöt av varenda sekund!
Dessutom fick jag det som jag önskade mig, kan inte bli bättre.
Jillan, nu äger jag oxo en VOLUMASTER.... för jag har nämligen gråtit
blod sen jag slutade på salongen och blev av med volumastertillgången.
En volumaster gottfolk, är nämligen VÄRLDENS BÄSTA UPPFINNING!!! :-)
Smått och gott & jätte fina saker, samt världens mysigaste döskalle pyjamas
från min pojkvän. Han ville inte att jag skulle ha min siden snobben pyjamas
längre ;-) hahah... så den får jag väl ha som slit & släng pyjarre.
Åt så jag rulla fram, först hemma hos mig här på landet, sen vidare
hem till Fredrik's familj och åt massor där med. Mummmma... :-)
Dessutom åt jag världens godaste smörgåstårta. I LIKE.
När Fredrik öppnade en av mina små presenter till honom uppstod det skratt.
Hahaha, jag hade nämligen köpt en Borat Mankini till honom. Jag dog.
Efter alfapet hoppade vi i säng, suuupertrötta :-)











Kommentarer
Postat av: erica

jag vill ju ha en helbild på mankinin.

den kan vara bra att ha i utpressnings-

syfte tänkte jag :)

2008-12-29 @ 12:58:15
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0