Försvunnet busskort!

Jag är arg! Mitt busskort är borta. Och det var mitt liv! Jag levde på det...
Tur att det bara var 3 veckor kvar på det!! Igår tillbringade jag dagen på jobbet,
sedan mötte jag jossan, becca o sandra i norrtälje :) Men jag o sandra
gick hem till henne, hon lagade god mat till mig, tack söt! :) Var där tills att Fredrik
hämtade mig kl 21 o vi åkte hem till han och sov :)
Fredag idag, underbara fredag. Och jag har så ont i min rygg o nacke...
Idag är det hemskt, igår med. Vad ska jag göra? Nej, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jill

Hahhhahh neehe har du tjuvkollat på mej!! :P Fyy Linn.. du kunde ju ha kommit in och hälsat på mej ju!! :( Hur lunde jag missa dej då?.. Hmm.. Jaja.. :D

2008-12-05 @ 09:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0