Bajs

Jag har extrem tandvärk.
Har nån visdomstand som håller på
att kika fram, och jag är ett monster i mitt
humör. Usch & tvi. Inte bättre blev det på
jobbet idag, jag hade en nära döden upplevelse.
*gulp* .. När jag var tillbaka i Norrtälje var det dags
att leta "julklapp" till en av mina kollegor på jobbet.
Vi har tomtat för varandra nu ett par veckor och ska
ge en varsin julklapp. Hmmmmm.. efter mycket
letande hittade jag en hyfsad klapp, meeen, frågan
är om hon har en sån redan? Skitsamma i så fall...
Tanken som räknas! :-) ... förresten är det sista dagen
på min avdelning imorn, känns så jävla trist.
Efter julen kommer jag tillbaka till en annan avdelning
som jag inte ens känner igen barnen på, än så länge.
Samt en helt ny arbetskollega som kändes mer som en
militärquinna... hmmmmm... hon kommer inte tåla mina
skämt tror jag, kändes inte som att vi hade samma humor.
Men men, vi får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag äta pannkakor & sen blir det lite noblesse
och mys med Fredrik framför Tv'n, härligt.
Torsdag idag - fredag imorn... guuud så skönt.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0