Morgonfodring av hästar..

Var uppe vid sju och släppte ut hästarna, och nu ligger
jag och väntar på att mamma skall vakna så vi kan gå ut
och mocka och fixa med hästarna efter.. jag ska prova
rida min häst lite, lite idag tänkte jag, iom att jag bara tagit
promenader i skogen nu, för han är såååå busig.
Igår provade vi löslongera honom på volten och han var helt
galen, sprang runt och bockade och galopperade om varannat :-)
Myskväll med Fredrik igår, och nu ligger han och sover bredvid mig.
Gosigt, hihi. Ska nog ta och pussa lite på honom nu innan jag
måste gå upp och lämna sängen. Ikväll ska vi äta gottis, så det så!

Bye bye, hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0