Lyckliga Linn

Äntligen har jag verkligen hittat mannen i mitt liv.
Han som man kan dela intressen med, planera en framtid med.
Han ställer upp till 110 % och stöttar mig i alla lägen.

Säger till mig när jag har fel, skäller på mig när jag är dum.

Vilket jag kan vara ganska ofta, jag behöver att någon säger till mig.
Vi kan verkligen skratta åt allt och förstår hur den andre tänker.

Jag älskar att ligga på ditt bröst och känna när du pillar mig i håret.
Gud, det är verkligen det bästa som finns.
Förhoppningsvis får jag ett jobb snart, så vi kan bo tillsammans.
Då får vi mer tid för varandra, även fast vi jobbar mycket.
Usch, för jag hatar verkligen att vara ifrån dig :'(
Vi har så roligt tillsammans gullunge, du är bäst Fredrik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0