Känns som nostalgi

Citat

Ja, haha.. veckans citat är;

- "Jag ers full, jag får skjutaffe hem"


Tydligen hade BANANEN skickat detta mess till Fredrik.
2008-03-16 @ 15:17:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)



Haha, ur min gamla blogg hittade jag den. Gulligt, söt jag är. Haha!
Ikväll har jag tänkt, tänkt så jävla mycket. På allt, och alla.
Men mest på hur jag och Fredrik träffades. Och hur fort allting gick sen?!
Helt plötsligt stod han där, hos Sophia när jag var osminkad o skulle kolla film.
Jag är bara blyg som vanligt och vräker i mig popcorn för att slippa prata.
Hur vi smsade sen.. och msnade en massa. Hela, hela tiden.
Mobilräkning som var skyyyyyyyyhög.. haha! Och när vi skulle träffa och jag
däckade på en kompis säng istället för att träffa honom och smsa konstiga
sms, hahaha.. och att vi bestämde oss för att kolla melodifestivalen dan efter.
När jag mötte honom nere vid Norrköp och jag var så inihelvete nervös att jag
började babbla om mina gympaskor som hade trasig sula :-)
Och att det inte blev tyst en enda stund under tiden vi var, och han lämnade
inte mig förrän vid 5 på morgonen. För vi hade bara suttit och pratat om allt.
Så himla mysigt. Och dagarna var efter var helt underbara. Spännande och mysiga.
Jag bara ler när jag tänker tillbaka, fan vad vi blev kära direkt.
Och det blir fanimej bara starkare för varje dag som går, du är helt enkelt underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0