Jahaja, då är veckan nästan slut.

Min födelsedag var lugn och bra.
Fick äta så jag rullade och bara sitta där och le.
Precis vad jag gillar :-) .. Haha.
Åkte hem med min älskling vid 21 tiden.
Och idag äger jag världens finaste halsband,
som jag fått utav världens finaste kille. Så det så.
Tog bussen från honom kl 12 idag, och började kl 13.
Jobbade fram till 19, sen slutade jag. Hade så ont i ryggen.
Nu sitter jag och kollar lite hästutrustingsåterförsäljare
som jag ska anteckna till mitt eventuella nya jobb.
Så ska jag redovisa det för honom efter helgen! :-)
Superspännande! Hoppas dem vill ha mig...
Snart ska jag ut och pussa och borsta på min häst.

Puss & kram på er folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0