Efter helgen..

Haha Jill klagar över att jag inte bloggat så mycket ;)
Så jag får väl skriva ett liiiitet inlägg om hur min helg varit.

Fredagen var bra, jobbade till 15 sen så åkte jag bussen in till
Norrtälje och mötte upp min käresta på stationen. I liiike..
Hem till honom, åt god mat och tog det lugnt.
Vid sjutiden kom hans systeryster med sällskap.
Så jag, fegisen själv, vågade mig ut och hälsa på dem tillslut iaf.
På kvällen blev det lite öl och spela guitar hero rockband.
Jag spelade inte, haha.. räckte med att se alla andra. Jag dog av skratt!
Vi var lite trötta så vi hoppade i säng vid tolv. Ganska skönt :-)




Lördagen vaknade vi seeeent, så skönt att sova ut!
Satte oss och spelade lite tvspel tills vi åkte vid 14.30 tiden hem till mig.
Fredrik körde fyrhjuling medans jag mockade hagen, men efter en stund
stod han själv och mockade hagen med mig, haha duktig!
Sen på kvällen spelade vi lite tvspel igen, fotbollsspel.
Uschhhhh vad dålig jag är, det är nästan pinsamt. Men jag ger mig inte!
Haha, iom att vi ska bli duktuga så blev det vatten vi drack och gjorde
iordning morotsstavar, paprika och gurka som vi dippade, supergott!
Låg och kollade lite filmer jag laddat ner, kramades och bara pratade om livet.
Så himla skönt.. vi somnade seeeeent och jag hade fodringen kl 7 idag.
Pigg och glad kexchoklad var jag hahha.. mer som en zombie.



Fredrik åkte ifrån mig vid ett för att han skulle på match, och jag passade på
att fixa i stallet och pyssla med min häst :) Han var såå pigg och glad idag
när jag var ute och promenerade med honom. Verkligen på bushumör.



Nu ska jag städa min stuga, pressa musik och lägga in annons på blocket.
Soooolåååång alla :-)

Justefan, jag glömde att säga att jag skar typ av mig nageln igår.
NAJS... fredrik fick leka första hjälpen för jag fick panik när det
blödde så mycket, trodde att jag skulle aaaaaaaavlida... hahaha, usch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0