Bra dag idag!

Idag har det varit en skön dag. Vädret har varit så typiskt Linn-väder.
Sådär blåsigt höstmys som ingen annan gillar ;-) Åkte in till Norrtälje,
uträttade lite ärenden. Stannade till på salongen med en bullängd och
pratade lite skit, roligt faktiskt :-) Har inte varit där sedan jag slutade för
över ett halvår sedan. Jag saknar faktiskt den, och ibland önskar jag
att man kunde vrida tillbaka tiden... men det går inte. Jag får söka runt
efter lite "deltids" praktik på någon salong när jag börjar i skolan i höst :-)
För frissa vill jag ju bli, men jag får inse att det inte kan bli ett heltidsjobb
för mig, då min rygg är så pass trasig! Men som sagt, jag ska prata med
min mentor om det först, för jobba måste jag absolut samtidigt.
Haha, och hitta boende, nån som har ett rum att hyra ut? ;-)
Sen handlade vi mat på kryddan och träffade ca 19873878 folk som vi kände
och var tvungen att stå och prata med i 2938973 år. Kändes det som i alla fall...
Nu blir det färdig grilla kyckling och potatisgratäng till middag, fiiiiiint.. jag som
skulle börja äta nyttigt. Där sket sig det direkt. Haha.. juste, sökte ett jobb också.
Mycket, myyyyycket lovande... ska höra av mig igen slutet på veckan!
Det är bra, för på det jobbet får jag verkligen visa framfötterna och
visa hur duktig jag är på det, för det är jag faktiskt, så det så!
Min älskade Fredrik hämtar mig vid 20-21 tiden ikväll, så blir det
till att åka hem till honom och sova. Jobb imorn klockan 11...

Puss på er folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0