Bloggtorka...

Jag har inget att skriva i bloggen längre!
Jag förstår verkligen inte... det får helt enkelt vara lite
glest med inlägg för tillfället, och inte fotar jag någonting
heller nu heller, vaaarför egentligen?! Jag hajjar inte.
Jag som fotade precis allt och alla innan :-) haha.
Det kommer nog tillbaka ;-)
Nördar på internet och msn nu.. men ska väl sova.
Ska upp och ta en morgonpromenad med min häst när jag vaknar.
Han tycker det är sååå kul att springa sida vid sida med mig när vi
är ute, han vill liksom tävla med mig.. orättvist, för han är snabbare ;-)
Jobb 11-16 imorgon, sen cykla hem och vänta på min snygging.
Myskväll för hela slanten, som vanligt.. men jag älskar't!
Nej om man skulle lägga sig och blunda nu kanske?

Juste, idag var förresten Fia här, och det missade jag!!
Har nog inte träffat henne på... 1 ½ år.
Men hon kommer tillbaka nästa vecka eventuellt, och då ska
hon få testa min häst tänkte jag. Hihi.

Puss och godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0